Fix o trix

0kommentarer

 
God Morgon

Redan fredag, endast 1 jobbdag kvar- om man inte räknar med dagen :) - tills semestern tar vid.
Trodde veckan skulle bli jätte seg bara för man verkligen går o väntar på något. Men Icke. :)
 
Igår efter jobbet blev det ett besök hos syster. Min faster från Canada har kommit hem, vi sågs sist när vi var hos henne för ca 3 år sen.
Alltid trevligt med sådant besök.
Det blev mycket prat så klockan blev en hel del innan jag tog cykeln hem, Lidköping är inte jätte stort men vi o syster med man bor i varsin ända..
Klockan 23.00 på cykel önskar man att man bodde närmre :D
 
När jag kom hem, kom även T hem från sitt mission han var tvungen att lösa till halva natten.
Söt som han är, hade han med sig en present till mig.
 
 
 
Snygga va?
Pratade om att jag ville ha nya koppar, för jag skulle i veckan ta ett kort...
nu kom det hem 12 st.. väldigt viktigt med 12.. :D

Efter presentmottagande var det verkligen hög tid för sängen, var tvungen att gå upp i tid idag..
Har inte hunnit med att fixa mina converse jag tänkt ha på mig på lördag.. om det blir väder för det..
 
Redan kl 06.00 ringde klockan imorse..
Bara ta tag i problemet- och nu hänger dom på tork
 
 

Tänkte ha denna klänning, från Ellos, på mig på lördag då min farbror gifter sig...
 
 
Får vi se vad som kommer på mer.. både på överkroppen och fötterna..
 
Dags att börja jobba av denna dag och pricka av den där listan... Mot Arkitekt Kopia
 
 
 
 
en lite parentes innan avslut..
Denna reklam var på tvn igårmorse när jag o T åt frukost.... När den var klar vände han sig mot mig och fråga om det var någon som kände igen sig... Förstår inte nått vad han pratar om :D :D :D
 

Kommentera

Publiceras ej