Inte en gång till......

0kommentarer

Åh, nu är jag så trött så jag nästan skulle kunna släppa en tår ifall nån sa fel ord, tror det är hög tid för sängen.
Det är riktigt jobbigt, man känner klumpen i halsen o man vet inte vad man ska göra. Man vet inte varför den är där, det är ju inte någon som gjort nått. Att tröttheten kan ta över..??
Kanske har med att göra att dagen varit toppen men att kvällen kunde slutat bra mycket bättre än den gjorde, ska inte ta ut nått i förskott men det är så typiskt att det ska hända en gång till. Kan inte jag få ha tur en enda gång. Vi får vänta o se o sen göra det bästa av situationen.
 
Har iaf njutit av solen en del idag i min nya bikini :D, kollat på handbollsmatchen mellan Sve- Fra. Tyvärr klarade ju inte Sverige sig hela vägen. Det måste kännas att bara med ett enda mål fölora matchen. Hade jag spelat hade jag nog velat att det blev mer skillnad. Dom hade sjukt många o bra chansr men domaren var inte riktigt på deras sida.
Typiskt.
Lyckades även få ner några fler rader på gästbeskrivningen, skönt att den snart är klar. Bordsplaceringen är klar och imorgon ska vi fixa det sista på Idas klänning och på tisdag är det min tur att få klänningen fixad.
Shit det börjar bli tajt med tid, känns det som.. det är inte det, det är bara min stress som kommer krypandes.
Och till råga på allt måste T nån kväll till Borås o jobba. Måste vara klart innan vi drar iväg till solen eftersom dom öppnar när vi är borta.
Skönt att man inte är arbetslös iaf :D
 
Nu ska jag somna innan ögonen börjar rinna..
 
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej