Kors i taket

0kommentarer

 
Nu kan man nästan tro att jag fått en släng av feber lr någon annan lite mer konstig sjukdom. 3:e inlägget idag.
Bra för att vara mig.
 
Är hemma o ligger nerbäddad i sängen och lyssnar på tvn.
Canal+First visar
 
 
Eftersom jag sett den, ja jag vet inte hur många gånger behöver jag bara höra för att veta vad som händer.
Jag vet, även där är jag en aningens sjuk..
 
Nu är ju frågan om man ska försöka somna och vakna i normal tid o få nått gjort eller om man ska försöka hålla sig vaken så man kanske är lika trött som T förmodligen kommer vara imorn.
 
Inte för att jag skulle vilja ändra något på min dag, men tyvärr är detta en sak jag kan bli sjukt stressad av, när vi är ute på varsin dag/ helg. Då är den andre som vart hemma pigg och kanske vill hitta på nått när den andre är bakfull och bara vill käka pizza och slöa i soffan.
Är jag den som är bakis kan jag få dåligt samvete för att jag inte orkar med att göra nått o att T får göra det mesta, åt mig :D
Och är jag den som är pigg kan jag få lite psykbryt på att han inte orkar hitta på nått..
Får nog ta o träna. Första gången blir kanske imorn då :D
 

Oh har precis lyssnat på musiken vi ska ha på vigseln. Shit, det kommer inte vara lätt att hålla tillbaka tårarna..
Får nog se till att T har en liten servett i fickan. :D
Det kommer iaf låta så sjukt bra. Kommer helt enkelt bli TOPPEN.. som Maria Montazami skulle sagt.

 
Var det nu jag skulle sova??
Tro´t.
 
Kram Katrin
 
 

Kommentera

Publiceras ej