Pustar ut...

0kommentarer

Äntligen fredagkväll, som jag längtat.
Trodde aldrig vi skulle komma hit, har haft en hektisk vecka med massor av förberedelser. Så att bara vara hemma ikväll, sorry V, var faktiskt riktigt skönt. Första kvällen jag åkte direkt hem och var där tills nu, då sängen fick mitt sällskap.

Som jag trodde imorse skulle dagen bara springa iväg. Helt rätt.. Förmiddags kunderna var stammisar, som jag självklart vill snygga till innan jag åker, och då går tiden ännu fortare.
Till sist avslutade jag på SPA, då fick jag lite feeling igen.. Tror bannemej på mig själv när det gäller en viss grej.
Men o andra sidan finns andra tankar inom mig, är kluven.
Är inte där än så jag hinner tänka.

Kvällen har bestått i ännu mer bröllopsbestyr... Fixa det sista med bordsplacering o gästbeskrivning, som ändå inte blev kvar.. Svårt det där....??

Ska nog försöka sova, imorgon vill jag hinna med mycket på listan..


God natt
KRAM KATRIN

Kommentera

Publiceras ej