Redig Tös

0kommentarer

Att det ska vara så svårt... Fattar inte..
Men nu ligger jag iaf nerbäddad. Hur kan klockan bli så sjukt mycket så fort??
Imorn ska jag iaf känna mig utvilad, det var långt ifrån vad jag kände mig imorse.
Överkörd, är milt ;)

Igår var det såklart jobb. Skönt man har att göra o med jobbarkompisar som mina går jobbet galant.
Nu börjar det ta på dagarna. ;)

När sista kunden lämnat bygget fick jag hyfsa till mig, hade bokat tjejmiddag på Harrys.
Jätte trevligt, vi satt o babbla hur mycket som helst. Det skönaste är att hur hetsiga diskussionerna än blir vet vi att vi inte menar illa. Man vill ju faktiskt bara få sin röst hörd... Hahaha.
När klockan närmade sig 22.00 tackade vi för oss o begav oss hemåt.
Varför gör man inte sånt här oftare?? Den ständiga frågan.... Men nu tror jag att jag kom på en lösning.. Håller tummarna!

Trött och "överkörd" kom jag tillslut upp imorse och gjorde mina timmar på jobbet.
Hade planer att ha en myskväll med mat, bastu o film.
Men va är väl ett städ i jämförelse?? ;)
Mmm.. Roligare/ mysigare blev det inte.
Fast det är ju sjukt skönt när det är klart så för den delen är jag nöjd att jag inte gick ner till bastun..
Den finns ju kvar ;)

Imorn efter jobbet väntar provsmakning av bröllopsmiddagen.
Jösses, är varenda kväll bokad.. Känns nästan så, men då är det skönt att det är för en så rolig grej.

Dags att slumra.

Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej