Sömndrucken

0kommentarer

Det är väl lika bra att fortsätta denna trend, att skriva några rader på morgonen.
Finns iaf några som tycker det är bra :D

Jag börjar undra om det är stressen som kommer.
När jag kom hem från jobbet igår var jag super trött och somnade nästan i soffan innan jag tog tag i middagen. Men när jag väl kom till sängen och kände att "nu måste jag sova" var jag hur pigg som helst.
Jag somnade till på T:s axel/bröst, där brukar jag ha lätt för att sova. Höra hans hjärtljud får mig att koppla av och sömnen är ett faktum.
Tyvärr får man ju inte ligga så hela natten.. även T vill ju ligga lite bekvämt oxå. :D
Så när jag väl la mig till rätta igen på min del av sängen vaknade jag så klart till och ett nytt försök att sova startade.
Klart jag somnade.. men det tar tid. Hoppas på bättre tider ikväll/ natt.

När klockan ringde imorse visste jag knappt vad jag hette.... Blev förvirrad över att klockan ringde så tidigt när jag väl såg vad den stod på.. Inte så konstigt, det var t:s klocka som ringde.
Det hör inte till vanligheterna att hans klocka ringer innan min så då förstod jag varför jag till en början inte fatta vad jag skulle ställt min klocka på...

När man tittar ut ser det ut att bli en toppen dag. Det håller vi tummarna för, för nu är det dags att bege sig.
Mycket lättare att även jobba när det är sol. Man blir mycket gladare och piggare..

KRAM KATRIN

Kommentera

Publiceras ej