Spackel

0kommentarer

Då ska snart "checka in".
Är super trött, men ett litet orkar jag nog med ;D
Dagen har gått lika fort idag som de andra dagarna. Riktigt skönt, för trots att jag gillar mitt jobb o mina kollegor så är jag nog någon annanstans i tankarna.

Mina tankar för kvällen var att jag skulle vart ensam hemma och det kändes väl sådär. T jobbar natt och, det har jag säker skrivit förut, tycker jag är lite halvjobbigt och tråkigt förstås.
Det jobbigaste jag tycker det är när man ska sova. Vill ha honom bredvid mig.
Vissa tycker det är jätte skönt att vara ensam, jag kan vara det några timmar/ 1 dag.. Men inte när man måste sova.
Som tur var, kom E som en räddande ängel när vi diskuterade kvällsmat på jobbet. Hon var oxå ensam hemma så varför skulle VI inte slå oss samman??
Så efter jag fyllt kyl o frys åkte jag bort till henne med lite mat, som tack för hjälpen. För efter maten gjorde vi en provsminkning inför dagen D.
Det blev jätte fint. Vi gjorde en sida utav vart. Så vi kunde jämföra.
Hon är inte dålig!!!!

Nu somnar jag snart här så det är nog dags att klappa igen datorn.
God Natt

KRAM KATRIN

Kommentera

Publiceras ej