Stackars tös!!!

0kommentarer

Äntligen!!!
 
Nu är jag här igen men det har tagit sin lilla tid.
Allt pga ett litet samtal jag fick tidigare ikväll..
 
 
" Telefonen ringer:
- Katrin
- Hej jag heter ...., och jag har köpt en Ipad idag som T har sålt. Kan det vara din sambo?
- Ja, tyvärr är han inte hemma men här får du hans mobnr.
*blev väldigt fundersam. T säljer inget om han inte redan har en ny på G och det hade jag inte hört något om. Men ibland kan ju även han frångå sitt koncept.
När T kom in förklarade han att hans konto på Tradera hade blivit kapat och att en person hade sålt en Ipad till denna tjej som ringde för närmare 5000:-
Javisst, hon hade betalat och väntade på produkten som inte fanns...*"

Så våran kväll har bestått i att byta lösenord överallt på bådas olika sidor och för Ts del även en polisanmälan.
Vad kan vi nu dra för slutsats av detta...
Byt lösenord lite oftare kanske..
 
Nu: Sängen..
Imorgon: Fullspäckad dag!
 
Kram Katrin
 
 

Kommentera

Publiceras ej