allt i sin takt!

0kommentarer

Finns det något skönare än att krypa under täcket när sängkläderna är nytvättade?
 
Idag blev starten precis som jag ville.. en riktig sovmorgon o T kom o väckte mig när frukosten var framdukad.. var dock sugen på att ligga kvar i sängen ett tag men o andra sidan när klockan var över 10 kanske man får ta sig i kragen och gå upp.
Bestämde mig för igår att köra på som vanligt, fast i den takt alla saker, som skulle göras, behövdes.. Vissa tar ju längre tid än andra o allt skulle bli gjort men som sagt "allt i sin takt".
Blev helt klar med listan om sent i kväll men listan för idag är gjord.
 
Vi har även hunnit med lite besök..
Alltid trevligt, men när man blir anfådd av att gå efter en 1 1/1 åring är det nått fel..
Ska verkligen försöka vila ut dessa dagar och ta hand om mig men det är lättare dagt än gjort i dessa tider då alla förväntas träffa en.. Men nu är det jag som bestämmer!
 
Tack så hjärtligt för alla som lämnat kommentarer.
Som sagt, jag tror det är en viss stress som ligger till grund för att det blev som det blev i lördags men det är bara som jag tror. Anledningarna kan vara många...
 
Avslutningsvis kan ni få se hur delar av vår källare blivit de senaste dagarna
 
Gästrummet
 
Nya "hörnan" i källaren..
 
Dags att sova..
God natt på er
 
Kram !
 
 

Kommentera

Publiceras ej