Hej Snö!

0kommentarer

Nu kan alla som klagar på att vi inte får nån snö i Sverige vara tysta.. ett bra tag! Vi har fått så vi klarar oss tillräckligt.
 
 
Det är tur att man har ett jobb så man får vara inomhus.. frågan är bara hur man ska ta sig dit imorgon.
Men den stora frågan är hur många kunder som kommer imorgon och om dom kommer, kommer dom i tid?
 
Efter jobbdagen bar det raka vägen mot M och Ledakuten
Tyvärr har mitt knä börjat dumma sig igen, men eftersom jag hörde av mig till M i tid hoppas jag snart det är så bra att jag kan träna fullt ut igen.
Jag får iofs göra allt utom benmaskinen.. SÅ jag klarar mig som tur är :D
 
Som tur är hade jag min egen taxi, Tobias, som hämta mig så hem kom man i bra tid.. Hade jag gått hade jag nog inte vart hemma än :D Jo, det hade jag väl men tid hade det tagit.
 
 
Kvällarna händer det inte så mycket på nu för tiden...
Det blir mest mat o tv (o jag inte hinner till gymmet förstås), och vad passar väl inte bättre än detta
 
 
en kväll som denna?
 
 
Nu har hjärnan lagt av känner jag så det är väl lika bra att dra täcket över huvudet.. imorn väntar en tidigt morgon och snöpromenad... tror taxin är inställd :D
 
Kram på er!
 
 

Kommentera

Publiceras ej