Psykolog... Varför inte?

0kommentarer

Oj oj.. Idag kan man nästa trott jag utbildade mig till psykolog.
Tur det blev frisör... Vet inte om jag skulle ha tålamod att jobba med människor som kräver enormt mycket av en hela dagarna...??
Men jösses, om man får säga så här. Vilket gott skratt jag fick. Vi blev verkligen bundisar, till alla andras stora förtjusning. ;)


Idag har det hänt riktigt bra saker.

* Onlinebokningen är igång. Tänk, för mig tog det inte ens 1VECKA!! Förlåt, men du är inte släkt med blixten direkt...
Så ni som vill boka klipptid mitt i natten
www.kopparsalongen.se

* Träning med PT efter arbetsdagen. Det går bra nu, kan man säga.
Men träning är väl ungefär som att tappa i vikt, man behöver vara enträgen o ha tålamod. Speciellt jag som springer titt som tätt på Ledakuten och därför bara får köra halva träningsprogram.

* Vårt hus börjar efter 6 år, bli klart. Ljuset i tunneln ses väldigt skarpt nu ;)
Invändigt är det egentligen lite små piff som saknas varav det består i 2 fåtöljer T o M åkte till Kungsbacka ikväll för att hämta. Kommer bli riktigt grymt nere i källaren.
Välkomna hit på kaffe.. lr en whiskey i dom nya fåtöljerna ;)

Borde egentligen sova men tyvärr är jag o T i väldigt osynk vad gäller sovdax. På nått konstigt sätt somnar jag alltid innan han lägger sig och likaså igår o nu är han påväg hem o imorn jobbar han natt.. Ja, vi hinner ju inte tröttna iaf. ;)
Skämt o sido. Folk har det bra mycket jobbigare än mig, men saken är väl att man vänjer sig sjukt fort..

Får nog ge upp. Ögonen går i kors.

Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej