Räknar ned!

1kommentarer

Äntligen!
Imorgon ska jag ha sovmorgon med stort S!
Känner att det är någon vajsing i kroppen men det är svårt att veta vad det är när man inte är sjuk.
Hade vart bättre omman haft feber eller förkyld. Då kan man "ta" på det...
Men vill vara det till jul?
Inte jag!
 
Känslan är att jag har lätt för att börja skaka, hjärtat klappar fort om jag bara går upp från källaren, hastiga rörelser gör att jag känner mig svimmfärdig..
Är det någon som kan nått om dessa åkommor får gärna säga vad som bör göras åt det..??
 
Nu är det iaf dags för sista jobbpasset innan några dagar ledigt..
Då det är dags att fixa allt för jul!
Kan inte annat än tacka min man för allt han gör just nu! Så jag bara kan ta hand om mig själv o vila så mycket jag kan!
Puss
 
Ta hand om er så ska jag göra mitt bästa!
 
Kram på er!

1 kommentarer

Linda

22 Dec 2012 21:13

Dina symtom stämmer ganska bra in på stress!
Så försök att ta det lugnt, varva ner å ta hand om dig själv =o)

Mvh Usk-Linda ;)

Svar: Jag ska försöka så gott jag kan.. i dessa tider. tack för utlåtandet :D
Katrin

Kommentera

Publiceras ej