Vinter?

0kommentarer

Då var helgen nästan över.
Det går riktigt fort när man jobbar på lördagen..
 
Hade gjort vad som helst imorse för att få ligga kvar i sängen men det går ju inte.. o att det hade kommit så mycket snö gjorde ju inte saken bättre.
Har iofs kommit på att jag detta året lärt mig att tycka om snön men den kan ju ställa till lite när man har en tid att passa.. men idag gick det galant :D
 
Tyvärr hade vi inte riktigt så mycket att göra som vi trodde vi skulle få, folk var ju insnöade :D
Detta kanske låter dumt, men ibland blir man liksom inte ledsen när man får återbud. För denna tiden finns det så mycket att göra ändå.
Inför morgondagen.. skyltsöndagen och alla julerbjudande som ska komma fram i salongen.. så tiden sprang iväg kan man säga.
 
 
Direkt efter jobbet fick det bli en tur till TJ, behövde ha lite salva.. eller rättare sagt concentrate..
Hoppas mitt öga blir bättre tills imorgon. Orkar inte med en tur till innan jul.
Får väl iofs skylla mig själv eftersom jag inte snåla med skaldjuren i tis.. *fy*
 
 
Eftermiddagen har spenderats i soffan för att ta igen lite sömn.. inte för att jag sov men det kan vara skönt att bara få vara.
 
Till kvällen hade jag o T tänkt äta god mat.. den vi inte åt igår :D och kolla Så mycket bättre.
Altt stämde men vi fick en liten gäst, det var inte den vanliga :D... kors i taket
Herr C hade inget o göra och vad gör det att han kommer hit när han har med sig sådana här smaskiga saker :D
 
 
Att T inte är så frusen kan man verkligen förstå av detta kort.. måste bara visa :D
 
 
 
Självklart efter maten blev det Så mycket bättre.
Oj, vad Maja o Darin såg kära ut när han sjungit hennes låt.. Man nästa såg att det var bara pussen som saknades :D
Det var nästan så man kände den där pirriga känslan i kroppen  som man känner när allt är nytt..
Det fick mig genast att tänka på våran dag.. Det är ju faktiskt exakt 3 månader sen vi stog där i kyrkan och sa vårt JA!
Hur fort går tiden egentligen?
 
 
 Kram

Kommentera

Publiceras ej