Födelsedag?

0kommentarer



Är det verkligen min födelsedag idag?
Jo, det kan man ju inte ta fel på när man kollar sin facebook sida.
Att det tog mig 27 år att känna att det kvittar.
Första året jag känner att jag inte behöver ha någon present. Eller behövt, det har väl aldrig gjort.
Tycker bara det är väldigt intressant att se hur folk har tänkt, om dom har snappat upp något under året. Därför blir jag lite som ett barn vid födelsedag/ julafton.

Imorse blev jag väckt med frukost på sängen och en fin sång. Han är inte dålig han, mitt <3
Eftersom jag hade feber igår blev det till att vara hemma idag oxå. Tråkigt på sin dag eftersom man då ska vara hemma o ta hand om sig. Men jag ska nog trotsa regeln lite sen o iaf ta lite frisk luft på en väldigt kort promenad, runt kvarteret. Det borde man ju få. Måste testa sin krafter.
Måste bli frisk till lördag och då måste jag minst jobba på lördagförmiddag..

På frukostbrickan fanns ett paket som det låg nytt skydd till mc- kläderna. Det har jag pratat om länge att det skulle vara bra att ha.
Har, med tanke på andra saker, insett att mitt största ställe på kroppen är mina höfter. Då är det inte så konstigt att jag känner mig som en stoppad korv i mc byxorna.
Så i sommar, kommer dom sitta som ett smäck. Har ju förstås tappat på andra ställen på kroppen, men som <3 sa: Då får du sätta skydden i dina nya byxor.

Denna dagen var verkligen inte dålig.
Innan jag satte i mig frukosten såg jag att febern var borta.
Att solen lyste in genom persiennen var ju toppen och när jag tog upp min mob som hade 2 sms o 10- 15 facebook notiser såg jag att det hade fötts en liten prinssesa på självaste dagen.
Nu kan det ju inte bli sämre iaf.


Tror jag ska sniffa lite på solen och läsa dagens



Ta hand om er
Kram

Kommentera

Publiceras ej