Värme, ja tack....

1kommentarer

Den här tiden på året är det inte så skönt att inte ha på någon värme i huset. Speciellt när det inte finns någon i sovrummet.
Iskallt att krypa under täcket.
Vår käre vän får nog komma o hjälpa oss lite. :D

Jaha, då var det redan fredag imorn och ytterligare en jobbvecka till handlingarna.
Va kan då helgen bjuda på??
Får nog ta tag i det underbara städandet. Men jag "bokade", hur dumt det nu låter, att vi båda två skulle fixa till det här hemma. Både roligare och att det går fortare.
Jag blir ju ett år äldre på torsdag och då kommer ju både mamma, mormor och svärmor.
Plus att på lördagen ska jag ha fest så det är bäst att snygga till så man slipper skämmas :D

Innan det är sovdax måste jag avsluta med en bild jag börjar bli lite stolt över.



God Natt allihop

1 kommentarer

Ida

17 Feb 2012 06:27

Så himla bra Katrin, grattis!!!! Kul att du börjat blogga igen :)

Kommentera

Publiceras ej