Blått är flott

0kommentarer

God Afton alla ni som hittar hit.

Trots sen kväll igår kom jag ur sängen i så bra tid att jag hann med att duscha, göra mig ordning, såklart, o allt som hör där till och hör o häpna. Åka vägen förbi Hjertbergs för att handla innan jag började jobba kl 11.
Var i så god tid att jag skrev in mig på jobbet redan 10.40.
Det ni!! :D

Väl där var det bara att räkna ner minutrarna tills jag skulle bli "plågad".
Skulle ju till Dr Jonsson. (Kiropraktorn)
Det har funkat fint sen i måndags, har bara haft ont utvärtes. Inte känt av smärtan i knät som jag förut gjorde titt som tätt, även fast jag tränat.
Det tyckte han såklart var toppen.
Så jag säger igen
Hej Blåmärke!



Kommer nog se värre ut imorgon. Men nu är det iaf 5 dagar till jag ska till honom igen.
Så det är bara att fortsätta smörja 3 ggr/ dag..



Men på nått konstigt sätt är det rätt gött, det gör ju ont så in i men det känns som det hjälper och då kommer den där " ont- skönt känslan".
Kanske bara är jag, men det går att känna så :D

Efter besöket var det tillbax till jobbet, dagen var ju inte slut än. Så länge jag stog still gick det bättre men när jag rörde på mig kände jag att jag levde. ajajaj

Här hemma, hade världens bästa sambo lagat mat till mig trots att han själv fastar! Många ++++++++ till han..
Fick nämligen en ny kokbok igår på mötet, som inte gick så bra som jag hade hoppats. Men men vi tar nya tag till nästa vecka.
Skulle kunna göra varenda rätt i hela boken.
Så jäkla gott ser det ut att vara.



Kvällen har avslutats på sedvanligt sett. Framför tvn.

Nu ska jag sova så det kan få bli fredag. Inget planerat men skönt med helg.

God Natt!

Kommentera

Publiceras ej