Fullt hus

0kommentarer

Den här veckan kändes som den aldrig skulle ta slut när klockan ringde i måndagsmorse.
Kanske för att helgen var mycket trevlig.
Men ack, så fel man kan ha. Redan torsdag imorn o då är det endast jobb 9- 14.
Tyvärr har inte alla folk hittat sina pengar än men jag hoppas att dom gör det snart....

Men det är helt ok på jobbet ändå. Man får göra det bästa av situationen vilket vi gör med lite skratt o flams.. i köket.. och lite ordning o reda i salongen.. :D

Hade ju inte tid att besöka mitt onsdagsnöje idag så jag fick under egen uppsikt ta reda på veckans dom.
Det går bra nu, iaf enligt mina ögon. :D
Säger bara: MOT NYA MÅL! Nu är det 10% som gäller.

Ikväll har jag äntligen besökt F o S. Det märks att folk har nyårslöften lr att dom bara anser att dom ätit lite mycket under jul o nyår.
Tycker det är lite jobbigt att vara så många när man känner att man vill ta ut rörelserna och framför allt springa runt. Men det brukar vara till feb/ mars sen har dom flesta droppat av. Vi får väl se om det även blir så i år??


Tror jag ska fräscha till mig innan läggdax.
Imorn kommer bli en mycket trevlig dag/ kväll och då vill jag vara utvilad.
Jobb- träning- middag och spel hos bästa vänner!!!!

vi hörs

Kommentera

Publiceras ej