Lång ledigt

1kommentarer

Precis krupit under täcket. Börjar känna av trött- huvudvärken, så ska försöka göra detta snabbt o lätt.
Idag har det varit full rulle från att vi gick upp, att vi kom ur sängen när man räknar tiden lagom till förmiddag behöver vi kanske inte prata om.
Kanske var därför allt fick gå i 200. *puh*
Efter allt grejande ute o i garaget blev det äntligen lunch, en timma senare än vad jag tänkt.
Men va är väl en bal på slottet :D
Maten hann väl precis sjunka ner när jag klev in på Friskis.
Säger som mina goda vän, nu med nytt smeknamn "Klenis", sa: Det är så himla roligt att träna med någon som tycker det är kul.
Jo, det är helt sant. Synd att ta med nån till träningen som tycker det är tråkigt... :D

Eftermiddag o kväll har bestått i att äta middag och slutligen bio. La familjen kollade på
"The girl with the dragon tattoo"
Helt ok film, faktiskt mer lik boken än va den svenska versionen är. Men det blev lite konstigt att se svenska skådisar prata engelska, speciellt när dom inte var så himla bra på det.

Måste ju bara berätta, innan avslutet, att vi var hos ett par mycket goda vänner igår för att äta mat och spela sällskapsspel.
Spelet var mycket trevligt, men sjukt stressande. Man sitter ju på helspänn. *usch*
Sen hände, vilket jag tyckte, en lite rolig grej. Vet dock inte om jag får medhåll när jag säger rolig??
Säger så här:
Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Ni får ursäkta mig att jag skratta åt det men det var faktiskt lite komiskt.
Vi kanske ska ta maten här hädanefter?? *hahahaha*

Imorn är det bara lördag. Så himla skönt med långledigt. Ska inte börja jobba förrän på tis. *underbart*
Så vi får se vad som händer. Har ju lite förslag för kommande dagar men men man vet aldrig vad som händer..

God natt på er.
Vi hörs!

1 kommentarer

Sanna

07 Jan 2012 08:07

Yo!

Jag har börjat fundera på den där januari-dagen! =) Vill ni helst att det är en helgdag eller en veckodag?

Kommentera

Publiceras ej