Tystnad

0kommentarer

God Morgon!!
Shit, det är inte mänskligt att behöva gå upp så man är på jobbet såhär tidigt...

Vet inte hur ni är, men jag vill gärna hinna vakna till lite innan folk börjar prata. Ibland vaknar man fortare än andra dagar.
Dessa tisdagar är av den sorten att det tar längre tid. Och då orkar jag inte ens spela att jag är intresserad av vad X säger.
Om det ändå vore så att ämnet är något annat än mat o väder.. *puh*

Just nu vill jag bara att arbetsdagen ska ta slut. Har ju lite planer efter, som jag tyvärr inte kan säga så mycket om. Vi får helt enkelt se vad som händer... *spännande*

Slänger ut en fråga, om det nu är någon som läser om mitt liv.
Vi har funderingar på att åka utomlands efter sommaren. Kanske mot september.
Så frågan är om någon har något förslag på resmål, längre bort än Spanien.. ;)
Thailand hade vart fint, men tyvärr är deras regnperiod då..

Vad det dags för jobb??
Tror det....


Vi hörs!!!

Kommentera

Publiceras ej