Ingen frukost!!!!!

0kommentarer

Åh denna kväll som skulle sluta mycket tidigare, enligt mina planer. Det är väl bara inse att det inte alltid blir som man tänkt sig.
Dock har denna helg bestått i fler "inte som jag tänkt mig".
 
Efter en ordentlig städning, av övervåning, i fredags fick vi besök av E, D o M.
Vi åt och drack, vissa mer o vissa mindre :D och tjata en hel del.
När klockan började närmar sig 03.00 begav dom sig hemåt. Klockan går sjukt fort ibland. Lika fort den kvällen som denna. :D
Jösses skulle upp kl ca 8.00 på lördagen. Det kändes mindre kul, men va tusan. Så trevligt vi hade det, det vill man ju inte bara avbryta så där :)
 
När man kom upp på morgonen såg det ut som vi haft förfest...
 
Sjukt trött var det dags att packa
och styra bilen mot GBG, det vankades Kent konsert i Trädgår´n.
 
Men till GBG kan man ju bara inte åka utan att få med sig något hem :D

Så himla skönt att jag nu kan bocka av 2 saker som jag stressat upp mig för. Gött, bara att släppa!
 
Efter all shopping, och en snabb vilpaus var det dags att snygga till sig.
 
Jo vars, det fick duga för konsert.. utomhus :D
 
Måste bara visa mitt fina hjärta.. han ville oxå va me kort (när han fick vara fotograf åt mig)
 
Hade bokat bord på Trädgår´n innan konserten. Det rekommenderar jag verkligen till fler. Behövde man inte stå i kö. Visserligen du var ju tvungen att köpa nått. Men nått kan ju vara 1 drink/ öl :D

Jag slog iaf till på en av mina favoriter
Neeejjj.. lika besviken denna gång, som i Skövde.
Så, Mellbygatan´s har fortfarande 1:a platsen.
 
Då var det dags

Helt ok spelning. Lite lamt i början men sen blev det bättre men dock inte bästa spelningen- enligt mitt tycke.
 
Imorse var vi sjukt trötta, inte konsigt kanske. Nån gång måste man ju ta igen förlorad sömn och det gjorde vi verkligen.... vi missade frukosten. Hörde ni!!??
Det är ju en skam när man bor på hotell.
Fast o andra sidan, som vanligt när man är ute, har man ju ett väldigt sent matintag så vi var faktiskt inte ens hungriga, för vi hade haft 30 min på oss.
Men äta för ätandes skull är inte riktigt min melodi.
Så vi fortsatte- halv- sova tills vi var tvungna att checka ut, då fick det bli en sväng till Ikea. För som T sa, att jag skulle kunna göra mitt årliga inköp av ljus o servetter. :D
Men slå på trissor, det följde även med en spegel hem.
Äntligen slipper jag klättra upp på toastolen varje gång jag ska spegla benen :D
 
Nu får jag inte klicka mer.. Ligger en brevid mig som börjar bli lite irriterad.. :D
 
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej