Middags lur

1kommentarer

Våran helg har varit mycket bra tycker jag.
I fredags jobbade jag ju och det vet ju dom flesta att när man kommer hem en fredagkväll är man inte superpigg så det fick bli tv soffan med lite mat. Sen är man riktigt utslagen.:D
 
Lördagen däremot.
Den var effektiv
 
Fika på stan
 
Lite kläder som fick följa med mig hem
 
Klar för middag på Pirum med goda vänner
 
Egengjord vinprovning, inför den stora dagen, på Pirum
 
Påväg till ställe nr 2
 
fin men kylig kväll
 
På ställe nr 3 spela M40. Dom hade releasefest för deras nya platta. Dock inte min stil på musik men kul när det är live i vår lilla stad.
 
Enda ställe, enligt mig, dom kan blanda drinkar. Ta ett besök på Strand/ Skybar.
 
Dags för lite dans på ställe nr 4
 
Dags för sista matintaget innan läggdax :D Ställe nr 5
 
På söndagen var det dags att snygga till T, vet inte när jag gjorde det senaste ...???
Det var tur, för vi blev hastigt o lustigt bjudna på kalas.
Trevlig tillställning, dock kände jag mig lite för trött för att vara kalassocial :D Hoppas det inte märktes allt för mycket :D
 
När vi kom hem från kalaset hade vi planer på att vara vakna super länge, men efter att vi försökt oss på en bordsplacering mm satt både två o nicka.. Det blev inte längre än 22.00... Vi som skulle vända på dygnet.
I natt, är det nämligen dags att bege oss neråt mot "Calle och godisfabriken".
Så nu tror jag det är dags för en lite tupplur.
 
Återkommer väl när vi vaknat til på onsdag :D
 
Kram Katrin

1 kommentarer

Sanna

23 Jul 2012 19:16

LITE kläder? =) Nice med shopping. Fika nästa vecka? Eller är ni på någon semestertripp?

Svar: Alltid najs med shopping :D Fika låter som en bra ide. Jobbar nästa vecka så funkar det om jag hör av mig när jag vet lite hur det ser ut? Kanske skulle kunna få med fröken Lans på en matbit istället för fika på en kväll efter jag jobbat.. Låter det? Vi hörs.
Katrin

Kommentera

Publiceras ej