Minisemester

0kommentarer

Sitter just i bilen och T styr mot Smögen. Tänkt ha oss en trevlig dag/ kväll/ natt/ helg med S o C. Middag på Hamnen4, troligtvis, för att sedan följa upp det med besök på både Smuga o Skepparn.. Vill se hur fint sambo o vänner fixat det.. ;) Kanske ett besök till Harrys oxå för att lyssna på A. Ja, jag ser bara möjligheter denna helg. Det är ju Toppen! Innan vi kastade ihop vår packning, (T undra hur länge jag skulle vara borta.. ständigt detta klädproblem. Behöver införskaffa mig en ny garderob, eller kanske inte en ny garderob men mer kläder ;)) var vi o M o lille V på Läckö Slott. Där var det matmarknad. Oj, vad mätt jag blev. Provsmaka allt jag kunde.. o fika på det.. Ja, jag vet... Får inte ner så mycket nu för tiden.. På gott o ont. Man får verkligen välja vad man vill ha för det är inte säkert man får ner så mycket mer.. Men när man ätit, för det mesta, är man varken sugen eller mer hungrig. Får nog vara lite social nu.. Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej