Ont i rumpan :D

0kommentarer

Grymt skön dag det har varit idag.
Eftersom T varit, är inte hemma än, på Smögen för att försöka göra klart så gott det går bestämde jag med mamma igårkväll att jag skulle ta cykeln ut för att äta frukost.
 
Kände att jag ville inte att hela dagen skulle springa förbi för fort så det var bara att ställa klockan. Inte helt fel faktiskt.
Så 7.10 ringde jag mamma, som bestämt, för att tala om att "nu sätter jag mig på cykeln".
Hon trodde inte sina öron. Jag var redan uppe. Tji fick hon..
Trots bra cykel,
fick pappas gamla efter han äntligen efter 25 år köpt en ny, med tunna fina däck som rullar GÖR fort var det bra trögt på dit vägen.
Inget i magen...
Men det fick jag när jag kom fram. Underbar frukost i solen
hos mamma o pappa, han jobbade dock men bara mamma är inte så illa :D
Vi satt och bara prata och helt plötsligt kom även Ts mamma. Så då blev det givetvis bröllopsprat.
Men det gör mig inte så mycket.. konstigt va?? :D
 
Efter att cyklat 14 km och bara fått i sig det på ovanstående bild var det likabra att stanna kvar över lunch oxå. Vem kan motstå mammas mat :D

Mätta i magen o laddade följde mamma mig en bit på cykeln. Även hon behöver vara fit för kommande tillställningar.
 
Kvällen har tillbringats i Skövde. Med Aloe Vera utbildning.
Sjukt bra grejer det där.
Är väldigt mycket bra att säga om det, men det känns lättare att prata om det öga mot öga så är det någon som är intresserad tar jag gärna en pratstund.
 
Nu måste det bli kvällsmat.. eller ska vi kalla det nattamat. T har kommit hem, precis nu, så det blir tyvärr ett besök på Mc Donalds och intag av det i sängen.. Man får vara lite busig ibland.
 
Kram Katrin
 

Kommentera

Publiceras ej