Då tog det slut

0kommentarer

Oh, jag som hade så mycket jag ville göra ikväll men tiden fanns inte riktigt till.
Fick besök av N & T.
Tyvärr har T.s morfar gått bort och då är det skönt att ha nära o kära runt sig så man kan få prata lr om man bara vill vara tillsammans.
Så inom kort blir det ett besök i kyrkan.
Känner att det kommer bli riktigt jobbigt.
Det har varit lite mycket av sådana besök för oss. 3 st på mindre än 1 år.




Man får tänka på dem, inte på sig själv.
Tiden var inne så att säga. Inte nått liv att leva om man inte kan ha utbyte av någon, bara sitta där.
Tragiskt, men skönt för dom. Eländet är slut.


_________________________________________________________________________________


Hoppas på lika bra o skönt väder imorgon. Jobbar 8-15. Då ska jag försöka ta tag i dagens uppgifter.
Eller bara lapa sol, känner att jag vill ha lite fräscha fräknar.
Om jag nu kan få det?? :D

Nej, nu är skallen tom. Det kanske ni förstår.

Sköt om er
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej