Redo!

0kommentarer

Då var snart helgen över och jag, hör o häpna, är frisk. Det betyder jobb imorgon. Det ska bli riktigt trevligt.

Av gårdagen gjorde jag inte så mycket.
Eftersom jag knappt kommit utanför dörren på en vecka tog jag mig en efterlängtad promenad, kort men skön i strålande soligt väder.
Men energin försvann väldigt snabbt när jag kom hem, vet inte om den inte riktigt kommit fram än eller om det kan berott på att jag fick agera taxi sådär 03.30 på natten.
Att jag sen sa OK till att köra 1 mil åt fel håll för att en annan person ville komma hem var kanske inte så smart men han blev ju glad.

Så efter promenaden fick det bli en tupplur.
Då hamna jag på banan, det va skönt.
Lagom till att det var dags att börja fixa innan Melodifestival finalen kom T hem från Smögen.
Det vankas jobb, gärna för mig- hur mycket som helst.
Då kommer dollares.. det blir fint.

Med Smögen besök hör ju oxå till att handla med sig lite godsaker hem, som vi njöt av till finalen..




Idag är första dagen som jag kände mig som vanligt.
Att man kan känna sig så nöjd när man orkar fixa till sig en aning, typ efter dusch att föna o platta håret.
Helt fantastiskt :D

Bilden är tagen ganska sent på dagen och jag känner mig piggare än vad den visar. :D

För att göra kommande vecka aningens lättare vad gäller matlagning fick det bli ett besök på Hjertbergs, när jag kände mig snygg :D
Skönt att få kyl/ frys/ skafferi påfyllt igen.
Har ju tyvärr blivit så att vi har ätit/ köpt det jag har varit sugen på för var dag. Inte helt ok.
Det får det bli ändring på nu.
Nu ska dom 5 sista bort, sen är jag helt nöjd. Då ska jämnviktsprogrammet påbörjas.

Det var ju så himla fint väder idag oxå, hoppas det är här för att stanna. Man blir så glad, allt blir mycket lättare och jag piffade till det lite här hemma.

Usch, får nog ta o skaffa en ny mob. Korten blir ju helt crap. Blommorna ska vara lila o rosa. Jaja, det kan inte bli bra varje gång.

Dagens inlägg får avslutas med godaste kvällsmackan.



Sköt om er
Kram

Kommentera

Publiceras ej