Sammanfattning

0kommentarer

Jaha, då kan man lägga åter en vecka till handlingarna.
Men vad har hänt egentligen?

Jag har hunnit med att mysa med B, eftersom dom håller på o renoverar sin hall fick jag underhålla mamma o barn så pappan kunde jobba ifred. Oj så synd om mig, eller NOT!
Alltid trevligt att ha dom här eller va där när det inte renoveras.
Jag trodde ju att jag skulle få lite gjort här hemma i tis men blev det så, neejj
Inte heller i onsdags då jag så klart jobbade o när jag kom hem, var jag ensam, då blev det matlagning och tv-mys för  mig.
Likaså på torsdagen, men i fredags då fick vi tummen ur o hitta på nått.
Efter fredagsmiddagen blev det ett besök på Folkets hus, i biosalongen. Kollade in "Nobels testamente".
Enligt mig var den helt ok, tyvärr lite lam om man jämför med andra filmer med mord o dyl. Men den var helt klart värd priset nu när inte Helena Bergström är med och skriker som hon alltid gör.
Det var Malin Crépin som stod för huvudrollen. Hon är toppen.

Igår började vi våran grejar helg som bestod i att tömma Ms förråd, fixa hos J vilket verkligen var behövligt.
På kvällen fick Mellbygatan´s besök av oss o C & J. Så himla gott och trevligt.

Idag har vi vår-fixat på våran framsida. Det jag skulle gjort i tisdags.
Ja, va säger man. Bättre sent än aldrig. :D 
Lunchen intogs på Sågvägen. Kan inte säga nog många gånger att det var sjukt gott. tack I & M.
Det var inte igår vi sågs men det känns som det. Spelar ingen roll om vi ses 1 gång/ mån eller 1 gång/ vecka. Man fortsätter prata där man sluta sist.
Det tycker jag om :D
Tog en super mysig promenad.

Kvällen har bestått i att handla till veckans matsedel. och att fixa ordning lite här inne. Man kan ju inte bara fixa ute.
Och så klart avkopplande tv- tittande.

Vet inte hur detta blev, lite jobbigt när man ska sammanfatta nästan 1 vecka när det egentligen inte hänt så mycket och man lyssnar på tvn, pratar med sitt sällskap och ska blogga samtidigt.
Då blir inläggen därefter.
Nog för att jag är tjej men det blir lite mycket att koncentrera sig på.
Men nog för nu.
Dags för sängen.

Ta hand om er
Kram

Kommentera

Publiceras ej