Flera gånger om...

0kommentarer

Jaha o va händer hos er en kväll som denna?

Jag är ensam hemma. Visst låter det trevligt. Det funkar men inte mer än så.
T är hos en vän o firar att vännen blivit pappa.
Ärligt talat hade det väl vart väldigt trevligt att ha han hemma, men det kändes som vi ville göra helt skilda saker när jag frågade vad vi skulle göra ikväll, innan han hade bokat med vännen, då föreslog han spela spel.
Ja, det hade väl vart nått. Visst att jag mår bra mycket bättre men det jag hade i huvudet var att kolla på film.
Han tog med sig 3 nya från M när han va där häromdagen.
Jag har ju redan kollat alla 3, 2 ggr men T har inte sett dom alls och jag är ju lite störd så hittar jag en film som är bra kan jag kolla på dom tills jag kan dom utantill.
Jag tycker det är lite bra att man kan ha på det som sällskap.
Då förstår ni att det är svenska filmer.



Den första visades för ett tag sedan på svt och eftersom det är polisfilmer kan man ju nästan tro att det står Katrin på dom :D
Dom är uppbyggda på 2 delar vilket gör ju att dom blir ca 3 tim/ film. Det i sig gör ju att dom kan få med så mycket som möjligt.
Det jag tycker är intressant är att dom är svenska men ändå är dom så råa. Vid ett mord får man se rätt så tydligt hur det gått till, det brukar dom inte filma så nära i andra.
Och då är det inte bara ett skotthål jag pratar om.
Men ni som klarar av det, kolla. Dom är super bra.
Längtar redan efter kommande.



Shit va mätt jag blev.
Åkte vägen förbi Elan när jag kört T & M. Eller vägen förbi vetti tusan, det är ju värsta omvägen.
Men det fick bli en kycklingkebabtallrik med fetaost.
Då förstår ni nog att jag spricker snart.
Visste inte vad jag skulle äta och att T åkte innan vi fick i oss nån mat gör väl att det blev lite jobbigare att han åkte.
Tror det har lite med att göra att jag har vart "instängd" i en vecka.
När man inte pratat med någon på en hel dag och det kommer hem nån då vill man ju inte att han ska åka med en gång, men det kändes som att detta var det bästa på nått konstigt sätt.
Oj Oj, va jag gnäller. Men det måste man få göra ibland oxå. :D

Idag har jag som jag skrev, känt mig frisk.
Vakna vid 8 tiden och kände att jag var utvilad, men det betyder ju inte att man slänger sig ur sängen.
Nope, jag hämta tidningen och frukost så jag hade att göra ett tag till.
Sen sakta men säkert städade jag ut alla baskilusker och tvätta sängkläderna. Ska bli riktigt najs att gå o lägga sig.
Så nu tänker jag att det ska gå i denna riktning tills måndag då jag äntligen får börja jobba igen.
Har visserligen inte känt mig så rastlös. Kanske beror på att jag varit inställd på att vara hemma hela veckan så jag verkligen skulle bli frisk.

Nu ska jag vila ögonen på filmen en liten stund, tills BB börjar. Är ju fast i träsket. :D

Sköt om er
Kram

Kommentera

Publiceras ej