Aj Aj

0kommentarer

Denna vecka som skulle bli så bra.
Visserligen är det ju än så länge bara mån kväll så jag hoppas på en förbättring.
Allt gick väl tills frukosten hade intagits.
Magen gav upp.
Tror den sparkade back ut pga något jag ätit i helgen.
Kan tyvärr bli så, har haft detta bekymmer sen jag var yngre.
Idag förbättrades det tyvärr inte av toalettbesök, fick ta till sängen.
Det mesta blir ju bättre av att få sova. Tur jag kunde börja senare.



Är inte riktigt på banan men det blir jag nog tills imorgon. Får tänka på vad jag äter.
Fisk är jätte bra för magen. Så det blev kvällens matintag.



Nej usch, tror jag ska krypa ner trots att klockan endast är 20.00 men vad gör man inte när man mår så här.
Hoppas att imorn när jag slår upp ögonen så är det strålande sol så även min huvudvärk har som bort blåst.
Jösses, nu är det lite mycket negativt.
Slutar för idag.

Sköt om er
Kram

Kommentera

Publiceras ej