??

1kommentarer

Har egentligen ingen lust till detta nu, totalt idétorka.
Är ensam hemma och det har gjort mig helt tom. Ni vet ju från tidigare inlägg vad jag tycker om det. Hoppas tiden går fort till torsdagkväll.
Det har iaf vart en underbar dag



Och idag kunde jag pricka av en sak till på listan.
Skönt.
Men jag känner just nu att det inte känns lika pirrigt som i början.
Är verkligen som M sa.. "Ju mer du planerar och gör i början, ju mer kommer du spy på det till slut."
Helt sant. Väldigt klok hon :D
Min kväll avslutades med min kloka syster med man o barn.
Vi passade på i det fina vädret att grilla kvällsmat.

Tror jag ska ta min tomma hjärna, lägga mig under täcket och börja i min nya bok.


God natt
Kram

1 kommentarer

Sanna

23 May 2012 19:54

Har precis läst den! Snabbt gick det, svårt att sluta. Skönt att det blir sommar och semester snart, så du kan tänka på lite annat också! ;)

Kommentera

Publiceras ej