Ensamhet....

0kommentarer

Vaknade upp i en helt tom o kall säng, somna oxå förstås.
T har kurs i Sthlm till onsdag så jag får leva med ensamheten i en kväll/ natt till..
Kan låta som att det är jätte synd om mig, men det är det inte förstås. Behöver nog lära mig att tass med ensamheten.
Dagarna går ann men kvällar är det värsta.
Jag har ett väldigt behov att prata när jag kommer hem. Och tala inte om mat, att äta själv. Kan det finnas något mer tråkigt.
Laga mat och äta i sin ensamhet.

Vissa tycker att det är jätte skönt att vara ensamma, har lite svårt att förstå.
När man pratar med dom som tycker det är skönt, kan jag börja tänka "och hur är ert förhållande?"
Inte så att jag behöver vara brevid T. Jag kan faktiskt göra saker men det finns dom där små detaljerna som jag skrivit om som jag helst vill dela med nån och då så klart mannen i mitt liv ;)

Men som oftast, kommer tiden springa iväg o han är hemma igen ;)


Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej