Fusk

0kommentarer

Ligger helt utslagen i soffan.
Hade andra planer men det slutade i myskläder i soffan med X-factor och
 
 
Ja, vet.... men ibland får man allt fuska.
Har haft så där ont i huvudet hela dagen så när man äntligen kom innanför dörren kunde man släppa alla tankar o då fanns det inget annat alternativ.
 
 
Idag berättade jag för X vad jag kände när den sa det den sa sist vi pratade.. Jag struntar egentligen i vad du sa eller inte sa rättare sagt men du ska veta att det lät inte så bra..
Men jag klarar mig. det har jag alltid gjort o kommer göra.
För mig är det iaf viktigt att folk vet vad jag tycker.. sen får man hitta nån bra väg så det blir bästa möjliga för att komma dit man vill.
 
 
Ni får ursäkta idag igen.. somnar här i soffan, tror sängen är en bättre plats.
Imorgon väntar jobb igen!
 
Kram

Kommentera

Publiceras ej