Godmorgon, God middag, God kväll

0kommentarer

Hos oss har fixar Frasse x2 varit i farten idag.
 
Vi var lite segstartade, eftersom helgen har bestått i festligheter för oss båda fast på två håll.
För mig var det igår julfest med jobbet.
Verkligen super trevlig kväll som bestod i god mat, fika och massor av glögg hos chefen.. glögg så man hade ont i magen när man kom hem... :D
Eftersom det är en liten annan situation nu än för några år sedan så blev det inte så himla sent och man var heller ingen "Herren på täppan".. :D
 
Så idag kom man upp i helt ok tid för att kunna sätta igång med tvätt, städ och plock och som pricken över I:et lite tjuvstartande av adventsfix.
 
Har riktigt längtat efter att få pyssla och advents/ jul fixa i år. Det har jag inte gjort på länge så det var lika bra att ta tjuren i hornen med en gång. :D

Gjorde även en liten ommöblering i vårt vardagsrum, har aldrig varit riktigt nöjd över det rummet. Det är långsmalt och svår möblerat... kan ju ha att göra med att vi har ganska stora möbler.
Men denna gång blev jag riktigt nöjd.
Lite småpill kvar men i sin helhet är det klart.
 
 
Som ni ser har vi inte så mycket lampor i detta rum så jag fick ljusa upp bilden i datorn.. där av den sämre kvalitéen.
Kommer bli super mysigt när man byter ut lampan i vänster hörnet mot julgran.. *längtar*
 
Påtal om längtar.. hoppas min egen julklapp kommer på posten inom kort..
 
Orkar inte med denna dator längre som batteriet hela tiden pajjar på, så i fredags när apple hade rea passade jag på.. Snart en alldeles ny dator rikare..
På den dator tror jag inte sladden ska behöva vara i hela tiden..
 
Nu tror jag verkligen det är dags att packa träningsväskan inför imorgon sen är det bannemej sängen.
 
Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej