Hokus pokus

0kommentarer

Då var snart denna lördag till ända.
Som ni vet blev det ju jobb i, för att vara exakt, 4 1/2 timma..
Älskar verkligen mitt jobb, det var nog riktigt nyttigt med en paus innehållande både bröllop o resa + ett medarbetarsamtal som gör att man blir lite extra pepp..
Finns dock EN sak som kan göra jobbet aningens negativt. Dessa kunder som tror att man är en trollkarl, och när man förklarar hur det fungerar med hår o färg/ permanent ja, vad det än må va ser det ut som dom är med på noterna men egentligen är dom någon annanstans och cyklar...
Tyvärr är jag väl inte den mest pedagogiska person som går på denna jord så vissa saker som jag tycker är självklara, bara för jag förstår, har jag sjukt svårt att förklara.. Hoppas det blir en bra lösning iaf..

Som ni oxå säkert läst vart det kräftskiva med släkten idag. Vilken bra tillställning för en skaldjursallergiker ;) Tur man har en bra mamma som fixar så god paj, för jösses så mätt jag blev.
Kvällen var mycket trevligt, tjata skit med kusinen typ hela kvällen åh vad vi skratta, blir minst 100 år tack vare kvällen ;)
Blev dock väldigt lugnt, några öl rann ner men inte mer. I morn är det mycket på schemat så det gäller att komma ur sängen i bra tid...
Jo, men med dom orden ska nog jag borsta tänderna o tvätta av sminket.

God natt!! Kram Katrin



Kvällens outfit

Kommentera

Publiceras ej