Sjukt bra! :D

0kommentarer

Då har jag gjort det fast jag vet att jag inte ska..
har precis fått i mig ett hel mål mat. 
Idag blev det inte alls bra, men gud vad skönt det är att det kan bli så. Tänker att det bara är ett bevis på att vi är mänskliga.
Det blir lätt lite halvknäppt när både jobbar till 20.00-20.30, varav en även har en bilresa från Skövde.
Då går det inte att få ihop bättre.
Så summan av detta= både fusk med vad måltiden bestod av och tiden.
 
Jaja, en dag hit eller dit.
Nya tag imorn :D
 
Var iaf en toppen dag på jobbet idag. Började med att göra en Ombre. Förut har jag bara färgat in det ljusa när dom vart mörka i hela håret men idag gjorde tvärtom.
fast man tror på sig själv och vet att man kan tycker jag alltid det är lite pirrigt.
Visst har man vart med om att man själv är super nöjd men inte kunden och det är en aningens mer jobb att stå o göra om allt + att då är det inte samma utgångsläge som när kunden kom.
Men, är man inte bra så säg.
Kunden blev skit nöjd o jag blev super nöjd o mina kollegor ville veta exakt vad jag gjort för dom tyckte det blev jätte fint.
Det är inte annat än att man växer lite :D
 
Nu ska jag med leende på läpparna få några timmars sömn. I och med det nya schemat är det dags för jobb igen kl 9.00, har ju varit van att starta kl 11.00
 
God Natt!
 
Kram Katrin
 

Kommentera

Publiceras ej