Välkommen hit!

0kommentarer

Här har det varit tomt ett par dagar, får ursäkta mig men vi har haft finbesök från storstan :D
M kom i fredags kväll kvarterade in sig i "sitt" rum till i eftermiddag.
Det är så himla skönt med kompisar som sköter sig själva. Tror det är ömsesidigt. Bara för man sover här behöver man inte, om man inte vill, umgås med oss från morgon till kväll. Denna gång blev det så och det är ju givetvis väldigt trevligt. Men jag tror det kan ha med saken att göra och det är så jag vill ha mitt/ vårt hem. Att man kan komma precis när man känner för det, lite som en frizon kanske.
Det finns mat i kyl o frys o dörren är öppen. :D
 
 
I fredags efter jobbet blev det middag här.
Vilken tur att vi fått upp vår glasskiva för trappen. V kunde röra sig en aningens friare än förr :D
Det var mycket skönt. :)
Vi satt och tjata skit, om allt från himmel till jord. Diskutioner är nog en av det roligaste sakerna jag vet. Man lär sig och man lär ut. Man kan se saker på ett helt annat sett än man tänkt sig..
 
Lördagen spenderades mestadels på gymmet för min del.
Denna vecka blev inte så mycket tränat som jag velat så då var det skönt att kunna nyttja det i går.
Med tanke på kvällens planer är det skönt att man gör sig förtjänad av kommande dryck och snacks :D
På schemat för kvällen stod bad o bastu.
Det är så himla skönt att källaren är helt klar som när som på lite möbler men det får vi ta när kontot tillåter. Nu kan man iaf nyttja de rum som vart klara ett tag men vart ner dammade.
Så som bad och bastu.
 
 
 
Efter badet blev det mer dryck
 
med efterföljande besök på stadens hotell. När det är 18 och man inte är lika full som alla andra är det inte toppen. Tror hela lidk. var där för shit vad folk, det tråkiga var att det var en hel del nya bartendrar som inte riktigt höll måttet- enligt mig.
När det är så mycket folk måste dom vara snabba!
 
 
Så ni förstår säkert att denna dagen har ingen i detta hus varit släkt med blixten.
Den enda goda gärningen jag gjort det var att besöka gymmet kl 17.00.
Kan lugnt säga att Yoga dagen efter är liite svårare. Balansen var inte det den brukar. :)
 
Riktigt trött i kroppen av både det ena o andra ska jag nu krypa under täcket och ladda för en ny vecka.
 
 
Sköt om er!
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej