Sömn svårigheter

0kommentarer

Egentligen skulle jag väl krypa under täcket. Men har en aning svårt att komma till ro när jag är ensam hemma och ska lägga mig så eftersom jag inte jobbar imorgon kör jag på "va vaken tills jag stupar, så somnar jag med en gång när jag lägger huvudet på kudden" metoden.
Att vara ensam hemma på dagtid och kvällstid är väl okej men inte nattetid, inte när jag ska somna i allafall. När jag väl sover då sover jag ju, vaknar nästan aldrig på natten. Så har jag väl somnat går det fint.
Men det betyder väl bara en sak, Tobias gör mig lugn och harmonisk. Har vissa dagar t.o.m svårt att somna om han är hemma men är i ett annat rum, ex jobbar klart på kontoret.
Han är mitt allt <3 Hoppsan, vad pluttinuttig jag blev. Det är inte riktigt likt mig :D
 
Idag hade jag en väldigt lugn dag på jobbet eftersom det fortfarande vankas maginfluensa och det vill vi ju förstås inte att kunderna kommer med :D
Men oj, vad jag fick gjort mycket annat. Det är härligt! Eller tycker ni inte det? När man väl har tid att starta med något projekt, man vet kommer ta en stund, att man även hinner komma i mål innan man behöver avbryta.
 
Ikväll hade jag egentligen en plan att inför tjejkvällen imorgon få ordning här hemma.
Åkte iaf förbi Willy´s påväg från jobbet men annars har rumpan varit väldigt tung i soffan och Let´s Dance har fångat min uppmärksamhet. Snälla skicka in en ny sångare!
Tur att gästerna inte kommer förrän 19.00 imorgon.
Fick dock ett litet ryck precis nu att kolla över läget, börja tina maten och starta en tvättmaskin.
Det är väl konstigt.
Sådan kunde jag vara även när jag var yngre. Typ mitt i natten (på helgen) fick jag en raket i rumpan och startade med helt konstiga saker. Vet att jag vid fler talet tillfällen kunde hämta skurhinken och dammtrasan och börja damma mitt rum sisådär vid 23.00. Mamma tyckte jag var knäpp men jag var nog bara rastlös och för störd för att bara slappna av och låta John Blund fånga mig.
I natt tror jag dock trasan och hinken får stå på sin plats och för en gång skull bli omhändertagen av den där John. Behöver ju faktiskt vara pigg och glad imorgon.
 
Sov gott kära ni
Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej