Av princip

0kommentarer

 
Dagen då butikerna ska sälja gulliga, romantiska saker och blommor som mest.
Tycker egentligen att det är roligare att köpa och även få någonting en hel "vanlig" dag.
Ingen av oss är väl egentligen så himla gulliga. Eller så var vi det i början men efter (snart) 10 år *jösses* börjar det försvinna mer och mer. Det är väl inget jag saknar egentligen. Man tar pengar från varann och köper saker. Jag tycker det är bättre att köpa något gemensamt och genomtänkt.
Men för att fira dagen har vi bestämt att vi ska ha mys-kväll.
Eftersom det varit väldigt mycket jobb för T hittills och jag har väl inte varit så aktiv heller, om jag ska vara ärlig.
Så ikväll när jag jobbat klart kommer bastun vara varm och maten och utvald film förberedda.
Det är väl inte helt fel alla <3 ans dag
 
 

Kommentera

Publiceras ej