Över för denna gång

0kommentarer

Ja, så är det.
Nu är det ett helt år kvar tills man får ha kalas igen.
I år smygstartade vi redan dagen innan med ett besök på Vara Konserthus för att se Gustafsson och Schyffert.

Som ni läste innan fick jag bara en anvisning att jag skulle vara hel o ren för avfärd.
Hade det på känn, eftersom det var det enda jag önskat mig av T.
Så innan föreställningen, om man kan kalla det för det,
blev det en bit mat i restaurangen i Konserthuset.
Buffé som var av både bättre och sämre kvalité.
Men drycken misslyckades dom inte med :D
 
Klockan 20.00 satt vi på plats och mycket skratt och tårar följde dom närmsta nästan 2 timmarna.
 
(ursäkta kvalitén, inte lätt att ta rätt mot en lampa :D)
 

Det är väldigt skönt att det finns ett sånt ställe så nära.
Då kan man passa på att besöka det, så fort det är något tilltalande. Ska man behöva åka till GBG eller STHLM blir ju inte prislappen för kalaset det samma.
Det allra bästa hade väl varit om det fanns något i våran lilla stad :D
 
Hur blev då den riktiga födelsedagen?
Det var nog dena bästa födelsedagen hittills.
Det var lungt o skönt hela dagen, kan ju bero på att jag är lite störd och behöver ha saker och ting planerade i minsta detalj. Men hur bra blev inte det då?
Dagen startade med 1 timmas jobb för att få komma hem till dukat bord, hade önskat mig en sak till en god lunch.
Ceasarsallad- kan det bli bättre?
 
 
Gästerna- våra familjer- anlända kl 18.00 och mat, tårta o kaffe dukades fram.
I år bestämde jag mig för att inte ha nån fest för kompisar. Tycker ju det är väldigt trevligt att ha fest men jag saknar det verkligen inte.
Det finns anledningar vilket göra att jag inte orkar med det längre.
 
Kvällen/ Natten avlsutades för mig o T med mellon på Svt Play.
Oj Oj, vad har hänt med musiken i Sverige i år.
Jag har min favorit, hoppas på honom.
 
I går var en riktig härlig dag, som denna.
Kunde inte annat än få lite sol
 
 
Hinner inte med så mycket mer.
Tiden springer i väg.

Kommentera

Publiceras ej