Passar... ??

1kommentarer

 
Åh, va säger vi om detta?
Det senaste nu.. tofs.
Men känner väl egentligen att mitt hår behöver bli lite längre, men hur skönt är det inte att ha allt på plats. Man kan greja o dona med vad som. Håret sitter där det sitter.
 
Då var det redan onsdag och jag har snart jobbat dessa två veckor som min sjukskrivning är 75%.
Att vara på jobbet 25% har funkat helt ok, huvudvärken har gått över till ett tryck, som jag skrivit om tidigare. Trodde dock igår att det hade blivit 100% bra men när jag gick och la mig, redan 22.00, kom det.
Är det inte typiskt så säg...
Det enda som är postivit är att jag numer kan vistas på det där stället jag saknat.. väldigt länge!
Ser ljuset i tunneln om man säger så. :D Det blir bra när man ska ligga på det blå i sommar och bara njuta. Jag längtar sjukt mycket. Hoppas verkligen det håller i sig även när vi börjar fixa.
Det blir lite campingkänsla över det hela.. och det är jag absolut inte främmande för.
 
Dags att göra något vettigt innan det är jobb i eftermiddag...

1 kommentarer

Linda

13 Feb 2013 21:37

Vi säger skit snyggt! =o)

Kommentera

Publiceras ej