Smärta....

0kommentarer

 
Idag har det varit riktigt skönt att det funnits tabletter att ta. Trots mitt test med att inte ställa alarmet imorse i hopp om att huvudvärken inte skulle infinna sig. Det gick i kras direkt när jag klev ur sängen 8.30.
Oj, så sent har jag inte gått upp på länge. Tur det fanns yoghurt i kylen, det går lixom väldigt fort att hälla i en skål. Kanske ni förstår omfattningen på min huvudvärk. Yoghurt och huvudvärkstabletter, det kan väl inte bli så mycket bättre frukost?
          Hade sällskap här hemma idag av M, hon behövde plugga och V är ju hemma med B så det blir mer gjort om hon inte är där. Hade någon kommit hit hade den säkert trott vi var knäppa. I flera timmar, förutom när vi åt lunch, satt vi i varsitt rum och gjorde det var o en orkade med/ var tvungen att göra.
För mig var det soffan hela dagen, hade egentligen andra planer som innefatta att jag skulle försöka komma i den där formen jag vill ha men det var bara att lägga ner när huvudvärken gjorde att man knappt orkade öppna ytterdörren.
Tur var väl det oxå, att jag höll mig hemma i soffan och vilade eftersom min 5:e o 6:e timma skulle jobbas av.
Återigen, tack alvedon!
Det jobbiga är bara att man blir ju som en enda stor ballong. Vätskan samlas fort, kan man säga..
Jaja, får väl tänka på att jag fungerar lite bättre med smärtstillande i kroppen- vilket gjorde att jobbet gick helt ok men som sagt två timmar får nog räcka för ett tag framöver.
Än så länge har jag inte fått svar på senaste provet men o andra sidan har jag och min egen "doktor" gjort ett konstanterande, ska vi bara se om läkarna på KSS/ SiL oxå ser detta..??
 
Sitter och väntar på T som inte kommit från jobbet än. Har blivit en hel del av den varan nu när jag inte kunnat utfört mitt som man ska. Det är klart, pengarna måste komma in på något sätt och han har absolut lättast för att få in lite extra. Men när det blir kvällsjobb varje kväll- i stort sett- blir jag lite lagom deppi. Man sitter här hemma och väntar på att träffa någon och kunna prata lite.... så sätter sig denna någon o jobbar, när han kommer hem från jobbet. Det är inte alltid så bra att kunna jobba hemifrån...
Ska kanske ta och önska mig något trevligt i present... som inte har med jobb att göra... fyller ju trots allt år snart.. Den ska jag allt klura på :D
 
Kram på er
&
God Natt!
 

Kommentera

Publiceras ej