Abstinens

0kommentarer

Lika svårt idag som igår att komma ur sängen. Känner liksom inget måste att kliva upp när man inte har nått som väntar.
 
Har precis fått i mig lite lunch efter min promenad till staden och tillbaka.
Var upp en kort sväng och hälsade på mina kära kollegor.
På ett sätt, skönt att det inte händer så mycket- då
behöver man inte ta igen det när man börjar igen.
Hur man nu ska göra när man ska börja.
25%, 50% eller fullt med en gång?
Jag känner väl mest för 25% om nu den där f-kassan kan gå med på det. Det allra bästa vore ju också förstås om man får bestämma precis hur man ska lägga ut dom få timmarna man kommer infinna sig.
Men man vet aldrig hur det är med den saken.
 
Eftersom jag går förbi ett antal matbutiker passade jag på att handla med lite nödvändiga saker hem.
Kände att det skulle vara mycket trevligt att råka på nån man skulle kunna byta några ord med när jag närmade mig butiken. Abstinensen efter det sociala gör sig påmind kan jag säga.
Men vem ska jag kunna träffa på?
Alla andra jobbar ju.
 
 
Tänk om det kunde trilla in lite. Då skulle man kanske inte behöva tänka hela tiden. Inte för jag tror att det blir så mycket bättre men vissa saker skulle underlätta.
 

Kommentera

Publiceras ej