För tidig

0kommentarer

God Afton...
Här sitter jag och trodde jag skulle få se på Sveriges Mästerkock... jo, men då kan jag ju sitta här tills imorgon då..
Typiskt.
Jag som var så laddad att även få se Mia på Grötö
Visst är det ett trevligt program hon har fått till? Hon är stört skönt. Ibland dock lite svår att ta på allvar eftersom hon spelar så sjukt bra när hon gestaltar
Tabita "gå in o kalla´n för pappa, då vaknar han nog"
och
Gulletussan "har du barn?"
 
Har försökt få till ett inlägg flera ggr i eftermiddag/kväll.. Det har inte gått så bra, det är lixom helt tomt i skallen.
Sitter och väntar på att T ska slita sig från sin nya kärlek, :D En rök , så vi kan vara lite sociala med kvällskaffet.
 
Nu ska vi se om det kan bli något av dom där lammbenen som legat i frysen ett tag.
 
Känner mig lite trött och hängig, har ju inte gjort något ansträngade idag- om det inte är det när man dricker kaffe och tjatar skit med vänner i tre timmar på ett av stadens café.
Hur snabbt gick inte den tiden?
Men det är klart ett bakslag kan komma när man trodde att man var på väg mot rätt riktning. I mina beräkningar fanns det med att jag kunde börja jobba om 1 vecka. Lite iaf. Det borde väl gå?
Hoppas det kommer ett svar från röntgen snart.
 
 

Kommentera

Publiceras ej