Förberedelser

0kommentarer

God kväll mina kära!
 
Vad har ni för er en dag som denna?
 
Jag hade lite blandade planer när jag vaknade men det är ju så att man måste inse att man kanske inte orkar vara överallt och ingenstanns.
 
Dagen startade iaf med en lugn frukost till nyhetsmorgon. Visst är det mysigt. Snön ligger åter som ett täcke ute och fåglarna kvittrar så fint när även dom får sin frukost i sitt fina hus.
 
Efter dusch för att känna sig lite fräsch blev det även tvätt. Mycket man måste byta ut efter man haft "djävulens sjukdom- maginfluensa."
 
Har haft lite planer inför mitt kalas, fyller ju inte än på några veckor men det är bra att vara ute i god tid.
Så vad passar väl inte bättre då än att röra till det i köket och fixa lite bullar och kakor.
 
 
Som tur är finns även en väldigt bra man vid min sida. Eftersom jag inte visste vid start om jag orkade göra klart alla mina bakprojekt. Klarade tillsammans alltihop.
Bullar, banankaka och Märtas chokladsnittar.
 
Nu, efter vila, har ansiktet åkt på och kläderna väntar.
Det ska bli middag med goda vänner P o S.
 
 
Kram

Kommentera

Publiceras ej