Idag igen...

0kommentarer

Då var det åter lördagkväll.
Dagen blev ganska bra ändå fast det var både trögt och opeppat att hitta på något imorse, när man tittade ut.
 
När vi väl kom i kläderna och jag fått ansiktet på rätt plats bar det av mot posten.
Paket till mig idag igen :D
Denna gång från Ellos. Skönt att få hem, prova i sin takt o känna hur det känns när man går o sitter.
Sånt som man inte riktigt känner i en trång provhytt.
Tyvärr insåg jag inte att jag blivit några strl mindre så det är bara att skicka tillbaka och invänta ny provomgång men här kommer lite bilder från www.ellos.se på det jag tänkt skulle flytta in i min garderob.
Träffade sedan M, I & V för en lunch.
Det var trevligt för nu för tiden, från i onsdags, får äta själv. Något jag verkligen inte är för men det är inte alltid man kan bestämma sådant. T kör en omgång igen med att enbart dricka siina måltider. Som tur är, är han inte känslig så vill man känna sig lite taskig får man sitta brevid med god mat/ snacks eller annat som kan distrahera.
 
Efter lunchen begav vi oss mot EM, MIO och givetvis avslutningsvis BilTema. Vad är det med killar och biltema?
Eller förresten. Så länge sådana butiker även har det jag kallar kontorsmaterial, ljus eller annat trams som gärna följer med Katrin hem, går det bra :D
 
Egentligen hade vi tänkt få med oss en matta eftersom det saknas något
 under dessa fåtöljer.
Hade tänkt oss en rund, stor men som sagt letande fortsätter.
 
Väl hemma fick jag pusta ut i soffan.
Något hände efter lunchen, antingen var inte min mage sugen på den maten jag åt eller så har jag även nått fel på magen.
Får super ont och blir svullen för minsta lilla.
Tanken var egentligen att bli bjuden på middag på Sågvägen men som ni förstår fick jag avboka detta tyvärr.
 
Som på gamla goda tider har denna kvällen bestått i
 
 
Ärligt talat så skulle jag faktiskt kunna krypa under täcket nu.
Det händer ändå inte så mycket, så istället för att behöva ställa klockan kanske jag kan komma upp av mig själv.
 
Kram
 

Kommentera

Publiceras ej