Många finns det..

0kommentarer

Varför ska jag vara så trött jämt vid denna tiden. Skulle kunna dra täcket över mig och sova tills imorgon. Eller kan man det?
 
Kom hem för ett tag sen,
idag var det fika med Sara som stod på schemat, hade egentligen bokat för lunch men det är inte alltid det blir som man tänkt sig med den däringa klockan :D
En fika blev super, dock lika dyr som en lunch om man ska tänka på pengar nu när sitt "bidrag", som T kallar min lön, inte är så hemskt mycket.
Gott var det iaf.
Hamnade på samma ställe som i går, tillomed samma plats :D
Fik har vi väldigt gott om i denna staden kom vi fram till men vissa ligger väldigt avsides och vissa har man totalt tröttnat på.
För visst är det så att man vill se lite roligt folk medans man fikar?
Det känner jag väldigt spontant iaf. Konstigt va?
 
Utmaningen jag skrev om förut gick sådär.
Så jag får nog ta ett steg i taget och lugnt o sansat ta mig upp till toppen. För dit vill jag komma. Det är ju trots allt en sommar inom en tid som just nu känns som det går att "ta på".
Och med sommaren kommer ju vissa väldigt trevliga saker, vilket vi jobbar för att kunna uppnå med en härlig grej. Hoppas att det uppfylls. Det hänger ju dock inte på oss och inte heller vår kontakt utan en 3:dje part.
Kan han inte bara ringa och säga "ok"

Oj, nu blev det en lång paus. Fick besök.
 
Och i detta nu fick jag även glädjande besked, när T kom hem, om det jag nyss skrev om.. om sommaren.
Det är dock en bit dit så än så länge får ni inte veta mer....
 

Kommentera

Publiceras ej