Men inte då....

0kommentarer

Trodde jag var på bättringsvägen igår, det var nästan så man fick lite dåligt samvete för att vara hemma.
Kom verkligen upp i tid, redan 7.20 var jag ur sängen och inne i duschen. Lika bra att gå upp. Har kommit in i en "väldigt svårt att somna" period. Så om jag ligger kvar i sängen och snoozar somnar jag troligvis till så där skönt och då försvinner hela förmiddagen.
Hade tre planer för dagen.
Första var att införskaffa mig (oss) en whiteboard. Så ett besök på Staples, men det fanns inget jag ville ha, men däremot lite mat från Lidl och 
 
 
från Kicks. Äntligen ska mina naglar bli lite starkare och förhoppningsvis hålla några dagar och inte bara gå av.
Det är egentligen när man bygger naglar hemma men jag vill inte ha tipparna så jag tänkte prova om det funkar o lägga det på sin egen nagel.
Vi får se.
 
Dessa tre ärende verkar inte direkt vara så tunga och energikrävande.
Men för en som inte mår bra och har huvudet lite halv med så är det en helt annan sak. Så gick det med "på bättringsvägen".
Resten av dagen blev det soffan för min del, hade lite kaffe sällskap och tvättmaskinen orkade jag starta men annars så....
Tur det började lite roligt på tvn nu så man har lite att längta till på dagarna.
Annars är det mest datorn som får visa mina favorit. Wagner som i Johan Falk.
 
 
Idag då?
Eftersom jag tänker att om man får känna sig lite snygg, så tror jag man blir friskare fortare om det nu går att bli friskare fortare med en sjukdom som man inte vet nått om :D ,
började dagen med att få snygga ben på jobbet för att sen M på Ledakuten skulle kunna trycka och ha sig.
Det var riktigt skönt att få prata av sig med någon som vet något och känner mig. Allt som sas ville jag kanske inte höra men det är väl så.
Helt enkelt så får vi vänta o se vad neurologen säger och gör framför allt.
 
Det var mina "utan för dörren" punkter idag. Man får inte ha allt för höga förväntningar på dagarna :D

Har mellan soffvilan fått gjort lite annat som finns på den där listan men eftersom jag inte är för snabb så blir man inte klar idag inte.
Tur att jag har lite att göra när man ska vara hemma i två veckor, än så länge...
 
Återkommer när det händer något mer intressant i mitt liv... :D
 
KRAM
 
 

Kommentera

Publiceras ej