Test

1kommentarer

Gårdagen innebar lite rensning lite här
o var vilket gjorde att jag fann denna
som jag fick i en lite goodiebag.
 
Brukar annars enbart använda ID Bare Minerals. Då dem
produkterna passar utmärkt till känslig hud och allt
är i puderform som inte täpper igen.
Men en present är ju en present, klart man ska prova.
 
Var väldigt längesen jag använda flytande
dagkräm med färg/ foundation.
Så nu blev det fingrarna som fick agera pensel,
men det funka lika bra :D
Tyckte först att den inte alls täckte så mycket
jag vill att den ska göra.
Är så himla mörk under ögonen och det vill man
ju gärna kunna sminka bort :D
Men som vanligt la jag på ett mycket tunt
lager solpuder från Id. Det gjorde susen.
 
Förhoppningsvis tycker min hud om den också
så jag kan köra slut på den.
Spar jag ju lite på min mineralfoundation :D
 
För er som förresten tycker ID är toppen och
gärna vill köpa till en billigare peng än ex Kicks
säljer produkterna för.
Självklart har dom andra märken också
och det allra bästa är att det
är fraktfritt i hela världen. Ta en titt! http://www.feelunique.com

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dags för lunch på Jutegatan!
 
Kram

1 kommentarer

Sanna

22 Jan 2013 18:10

Ha ha, det är ju ingen fdt! :) En BB cream, och dom ska jämna ut mer än täcka. Dock är den faktiskt lite tokig till känslig hy- mina ögon rinner av den, så du kanske kan vänta dig lite irritation. Dom har precis släppt en ny variant för just känsliga!

Svar: Än så länge funkar den fint men det kan hända att det kommer något under natten *håller tummarna* för att det inte kommer så klart. :DMen som sagt med lite solpuder funka det absolut fint att ha när man typ är hemma och inte vill vara så sminkad. På jobbet skulle jag nog känna mig lite blek i alla speglar och ljus :D
Katrin

Kommentera

Publiceras ej