Vilken dag?

0kommentarer

Då har det redan hunnit bli fredagkväll.
Känner att för mig just nu vävs alla dagar samman, man vet inte riktigt vilken dag det är och egentligen spelar väl inte det så stor roll för det är nog inte det som är viktigast nu.
 
Ett mål jag har per dag är att komma utanför dörren och vad passar väl inte bättre än att hämta ett litet paket när man ändå går.
 
 
Tur man har nått att göra. Har bara vart hemma 4 dagar, om man räknar dom dagarna man egentligen skulle jobbat, och har redan blivit rastlös. Det finns inte så många andra att umgås med eftersom dom är friska o får jobba.
Och paket är alltid kul att få.
 
På min promenad fick jag även med mig mina vänner from nu
 
 
Eftersom min huvudvärk inte vill ge med sig är det ju skönt att man kan göra nått åt det. Ska prova maxdos i ett par dagar och se om det ger sig. Än har det inte hjälpt att äta dessa annars så underbara små piller.
 
Eftersom jag lätt blir rastlös men har inte ork att göra så mycket får man ta tag i nått som kan ta lång tid att genomföra. Som typ denna garderob
 
 
Tur jag hade ont i huvudet redan innan, annars hade man fått det av att bara öppna dörren.
Resultatet får ni se imorgon eftersom jag inte är så snabb.
 
Annars har kvällen beståt film-tittande.
 
 
Jo, men det är ungefär så här en dag kan se ut för mig.... Kul va? :D
 
Kram!

Kommentera

Publiceras ej