Allsidig

0kommentarer

Då har vi kommit in i en ny vecka som började med ledig dag. Hur skönt är inte det? Fast det är för mig inte så konstigt att vara hemma så att jag fr.o.m. nu ska börja jobba 50% blir faktiskt riktigt skönt. Få lite mer ordning och reda på dagarna. Veta vad man ska göra idag osv. Få struktur.
 
Har dock inte varit någon lugn dag idag.
8.30 öppnades dörren för Lilleskogsvägens förskola. Maria behövde åka till skolan, i Thn, och då är det klart moster ställer upp.
Bella började med att sova 1 timma följt av mellanmål och en promenad till lekplatsen, förbi Anna och såklart även besök inne hos dom.
Hade bokat med Maria att maten skulle vara klar när hon var tillbaka i Lidköping och det är klart trots en liten trött 1 1/2 årig tjej jag klarade av att duka bordet och, hör nu, steka pannkakor.
Eftersom jag efter alla besök på sjukhus och vårdcentralen fått reda på att min ämnesomsättning inte var det den borde blev det efter lunchen ett besök på Guldvingens vårdcentral för att lämna ett nytt prov så att min dagliga dos, Levaxin, kan "ställas" in ordentligt. Just nu äter jag minsta möjliga så vi får se vad detta prov visar och när nästa äger rum. Kan hända att det kan ta 6 mån till nästa, vi får se.
Det bästa med att få reda på vilken styrka och antal tabletter man ska ta är att tröttheten kommer vara ett minne blott- förhoppningsvis.
 

Nu tog Top Model slut. Dags för sängen. Imorgon väntar jobb redan 8.00.
 
Sov Gott
Kram!

Kommentera

Publiceras ej