Nära skjuter ingen hare..

0kommentarer

Jaha. och där var det slutspelat för Villa.
Precis hemkommen från fam. Lövberg där det bjöds på kvällmat, köttfärspaj, och bandytittande, tyvärr slutade det lite tråkigt. Hade annars vart väldigt kul att se Tobias åka på sin första bandymatch. Kanske går fler tåg?
 
Klockan är inte alls mycket för att vara mig men jag tror minnsann det får vara bra för idag.
Var på jobbet redan 07.10 imorse- blev lite tidig men vad gör det.
Den tiden innan alla andra, som ska jobba, kommer tycker jag faktiskt är riktig skön.
Man går o pysslar och fixar fint till kunderna, det är alldeles tyst så när som på cd-spelaren som sjunger ut lite lugn spa-musik.
 
Var bara hemma en snabbis innan jag svischade om och drog mig bort för att svettas lite. Imorn gäller det nämligen. Nu är det dags att ta tag i saken på riktigt. Nu tycker jag det går så bra att jobba så lite svett efter arbetstid ska väl funka det med..?
Allt som jag vill kunna göra funkar dock inte riktigt än men det får väl ta sin tid tänker jag.
Ska till Mattias på torsdag, aj aj han har bokat en HEL timma. Stackars mig
Har fått så ont i nacken.
Det är förmodligen att jag spänt mig efter allt som hänt och nu när det börjar ordna upp sig känner jag av smärta lite här o var. Men det är jobbigt när man knappt orkar hålla huvudet upp själv, utan man måste luta sig mot nackstöd, kana ner i soffor osv.
Men han är ju min Gud, säg det bara inte till han :D så även detta ska han nog kunna lösa.
 
God Natt
Kram

Kommentera

Publiceras ej